Ruilen en retourneren

Bij DeurmatDirect.nl begrijpen we dat soms een aankoop niet helemaal is wat je ervan verwachtte.

Heb je geen maatwerk besteld maar wil je toch ruilen of retourneren, dan heb je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.

 

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@deurmatdirect.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

- Staat van het product: Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

- Uitzondering op maat gemaakte deurmatten: Houd er rekening mee dat deurmatten die speciaal voor jou op maat gemaakt worden, niet geretourneerd kunnen worden.

 

Kosten voor ruilen of retourneren

De kosten voor het ruilen of retourneren van producten zijn normaal gesproken voor jouw rekening. Echter, als wij per ongeluk een verkeerd product hebben geleverd, nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening.

 

Hoe kan je ruilen of retourneren?

 1. Bel (0561 - 23 48 00) of e-mail onze klantenservice. Vermeld daarbij jouw bestelnummer, reden van ruilen/retour en de te ruilen/retourneren artikelen.
    2. Je stuurt jouw producten retour naar ons of levert ze af bij onze winkel in Wolvega.
    3. Na ontvangst van jouw retourzending, mailen we jou een ontvangstbevestiging.
    4. Het retourbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort op jouw rekening (let op; het kan enige werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op jouw rekening).

 

Contact opnemen

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.